Premis
Premis i concursos

Els premis són només un petit reconeixement públic a la feina que fem els professionals de la imatge, és un reconeixement a aquell projecte que reuneix unes qualitats i característiques determinades per ser valorat per un jurat i que aporta alguna cosa interessant a la comunicació. A tots ens agrada recollir premis o que ens reconeguin la nostra feina, més quan ho fa un jurat qualificat, però el que queda clar és que el procés de treball és el de resoldre projectes amb garantia i solvència, sense pensar en premis ni concursos, projectes petits i grans, després si el projecte reuneix les característiques necessàries, arriba la recompensa.

A dia d’avui hem recollit 6 seleccions Anuaria (Premis del disseny gràfic Espanyol) com a reconeixement a la feina feta dia a dia.

Els concursos són una manera de mantenir encesa la flama de la creativitat, d’aportar allò que creus que pot funcionar i competir amb d’altres propostes, de vegades surt bé i de vegades no tant.

Premi Innoval
Foie Marino
Client:
Any: 2006
Mas Parés ens encarrega el disseny d'un packaging per a un nou producte que ha de presentar als Premis Innoval de la Fira Alimentària de Barcelona. Generem un disseny fresc i mediterrani per a el producte Foie Marino. El producte va rebre el premi Innoval a la mateixa fira i va ser presentat amb el packaging dissenyat. La presentació i el packaging també juguen un paper important en la puntuació final del producte.
X
Selecció Anuaria
Biblioteca Pere Blasi
Client:
Any: 2007
Els Premis Anuaria que es celebraven en aquell moment al Saló Viscom Sign de Madrid i que ara es fan a Barcelona, van reconèixer amb una selecció Anuaria en la categoria de Retolació i gràfica aplicada, el projecte de retolació i senyalització de la Biblioteca Pere Blasi de Torroella de Montgrí. Un gran espai, retolat amb tota la intenció per solventar els problemes que de vegades es generen per trobar les diferents categories literàries en una biblioteca. Aprofitem els laterals del mobiliari per intervenir aportant color a l'espai i facilitant doncs l'ordre senyalitzant zones i temàtiques. Disseny atractiu i colorista per trencar amb la monotonia de color pautada pel projecte arquitectònic.
X
Selecció Anuaria
Christmas 2009
Client:
Any: 2010
Un nadal més sorprenem els nostres clients. El Christmas del 2009 fou original i amb molt de valor. Aquesta vegada toca una ampolla de bon vi. 10503? Una participació de 5 euros per la loteria de Nadal per aquest número vinilada sobre la mateixa ampolla amb colors elegants i que juntament amb el packaging de presentació i la butlleta vesteixen el producte. No va haver-hi sort amb la loteria, sí amb la selecció Anuaria.
X
Selecció Anuaria
Christmas 2010
Client:
Any: 2011
L'any 2011, un any després de regalar als nostres clients una ampolla de vi amb la participació de loteria pel número 10503, regalem als nostres clients la mateixa participació i fem un gag a la mala sort de l'any anterior en que el número no va ser premiat. Insistim, però aquesta vegada el vinilem sobre un ciri vermell enlloc de l'ampolla de vi esperant que ens aporti més sort que l'any anterior. Mateix packaging, mateixa intenció, diferent suport. Que tinguem sort! Rebem una selecció Anuaria en la categoria Miscel·lània en reconeixement al projecte i el gag aplicat.
X
Selecció Anuaria
Triathlon Trail Medes Montgrí
Client:
Any: 2009
Selecció Anuaria (Premis del disseny gràfic Espanyol) al projecte Triatló Trail Medes Montgrí en la categoria de cartells. La triatló es caracteritza pel fet de recórrer tres distàncies en tres modalitats diferents: run, swim i bike. Com podiem representar les tres modalitats en un sol impacte? Quin element és imprescindible en les tres modalitats? El peu és aquell element que vam creure era la nostra eina de treball per a la imatge: el fem servir per nedar, per córrer i per pedalejar. A partir d'aquí, plasmem en una sola imatge la planta d'un peu seccionada en els tres calçats representatius de cada prova. Imatge impactant que diu molt sense dir res.
X
Selecció Anuaria
Net i polit
Client:
Any: 2010
Nova selecció Anuaria en aquest cas en la categoria de Retolació i gràfica aplicada pel projecte Net i polit de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí. Disseny, aplicació i retolació de tota la flota de vehicles de neteja i recollida de l'Ajuntament. Creació de l'slògan que donarà peu a tota l'aplicació i disseny del logotip de la campanya que una vegada desfragmentat donarà peu a la retolació de tota la flota. Imatge atrevida en color i forma. Retolació dels vehicles per colors en relació a la funció que desenvolupen.
X
Selecció Anuaria
¿Te pica la curiosidad?
Client:
Any: 2010
La invitació d'Estratègic a tots els seus clients per a la fira Intergift va rebre una selecció Anuaria en la categoria "Millor flyer, díptic o tríptic". El nostre client ha d'enviar una invitació a tots els seus clients. Ha de sorprendre'ls. Inaugura estand i presenta nous productes. Cal captar la seva atenció. Imatge fotogràfica agressiva per presentar un nou producte: el Mikados Anti-mosquitos. L'slògan busca la relació directe amb el producte i demana la interactivitat de l'usuari per descobrir-lo amb una làmina rasca-rasca.
X
1er premi UNED
Concurs logotip 40 anys
Client:
Any: 2015
La UNED Girona convoca un concurs pel disseny del seu logotip en motiu del seu 40è aniversari. La nostra proposta va ser la guanyadora entre el total de les 11 propostes presentades i el jurat en destacava la seva originalitat i la seva relació amb la formació. A través d'un garbuix de filaments de colors representem de forma abstracta els mils de conceptes que corren pel nostre cervell: idees, pensaments, objectius, etc., per convertir-los aleshores en l'ordre pur a través d'unes línies rectes i ordenades que representen l'ordre que ens aporta la formació. Dotem de color el logotip per aportar-li un caràcter festiu a la imatge ja que l'ocasió així ho mereix.
X
1er premi UCPP
Concurs Il·lustracions
Client:
Any: 2012
La Unió Catalana de Pitch & Putt convoca un concurs per il·lustrar el seu nou catàleg de normes de joc. La proposta presentada és la guanyadora i això ens dóna l'oportunitat d'il·lustrar tot el manual de normes de joc de Pitch & Putt. Una trentena d'il·lustracions detallades, estrictament cuidades per a la bona interpretació i treballades en color.
X
1er premi Ripoll
Festa Major Ripoll 2010
Client:
Any: 2010
L'Ajuntament de Ripoll convoca un concurs de cartells per la Festa Major del poble. Ens proclamem guanyadors per votació popular. Després de fer un llarg procés d'investigació i anàlisi de la pròpia festa, ens documentem per saber que la Festa de Sant Eudald de Ripoll normalment està passada per aigua i la pluja hi té una presència més que habitual. Partint d'aquesta premisa generem una imatge impactant de paraigües negres davant del conegut monestir de Ripoll que en aquest cas es dibuixa al cel a través dels focs artificials. Plogui o no plogui els ripollencs no es perden la festa. El paraigües groc aporta la nota de color necessaria al cartell.
X
1er premi Ocigirona
Concurs logotip Ocigirona
Client:
Any: 2001
Aquest fou el primer concurs guanyat, el primer pas per arrencar posteriorment el projecte en solitari de d+font. L'Associació Ociempordà en aquell moment (ara Ocigirona) convoca un concurs tancat a cinc dissenyadors per escollir el seu logotip. Ens proclamem guanyadors del concurs amb la proposta presentada. L'isotip pretén representar l'aire de l'Empordà a través d'uns traços gestuals i dinàmics que queden englobats en un espai tancat però alhora obert que simbolitza la comarca. Imatge global dinàmica que s'adequa a l'activitat de l'Associació (oci i lleure) i que representa a través dels seus colors frescos el verd del nostre entorn.
X
2on premi Ripoll
Festa Major Ripoll 2011
Client:
Any: 2011
Si el 2010 ens vam proclamar guanyadors del mateix concurs de cartells, l'any següent no vam tenir la mateixa sort, tot i que vam poder recollir el segon premi. Tornem en aquest cas a partir de la premisa de la pluja com a fet característic de la festa de Sant Eudald, però aquesta vegada generant una imatge molt més impactant i no tant formal. Unes botes d'aigüa gegants donen peu a crear un escenari de festa mitjançant l'aigua i els correfocs.
X
2on premi Castelló
Concurs Marató de Castelló
Client:
Any: 2014
La Marató de Castelló convoca un concurs obert a tothom per escollir el cartell de la prova. Ens presentem amb l'obra "Cordons" i el jurat l'escull per estar a la final d'entre la vintena de propostes. La decisió final es pren per vot popular entre dues propostes i quedem segons classificats. La proposta representa el pont més conegut de la Ciutat de Castelló on hem sustituit els tensors del propi pont pels cordons d'unes sabatilles esportives.
X
2on premi UCPP
Concurs logotip UCPP
Client:
Any: 2005
La Unió Catalana de Pitch & Putt convoca un concurs per escollir el seu nou logotip. Entre les 25 propostes presentades, quedem segons classificats. Proposta formal on el principal objectiu passava per representar un element Pitch & Putt a través de la bola de golf i el concepte Catalunya d'una forma molt abstracta.
X
2on premi La Bisbal
Concurs logotip marca turística
Client:
Any: 2009
L'Ajuntament de La Bisbal d'Empordà convoca un concurs per escollir la seva marca turística. Una vegada més ens quedem a les portes del premi i quedem segons classificats. Sota la premisa "Escolta el seu batec!" creem una marca que reuneix conceptes molt interessants. Coneguda per la seva ceràmica, La Bisbal és un cantir ple de tradició d'on la creativitat s'omple els llavis per innovar dia a dia, un cantir amb una ànima immensa que vessa cultura, natura i dinamisme. Un cantir on s'hi pot passejar, emocionar-se i gaudir de la seva activitat. La Bisbal és el cor de l'Empordà, escolta el seu batec!
X
972 30 87 90606 23 44 24
info@dmesfont.cat
C/ dels Valls, 25 1er-2a 17200 Palafrugell (Girona)