Imatge Publicitària
Jornades Gastronòmiques La Poma a la Cuina
Imatge gràfica de dues campanyes
Client: Estació Nàutica l'Estartit Illes Medes
Any: 2015
Imatge gràfica de dues Jornades Gastronòmiques diferents però que són paral·leles. Totes dues gestionades i organitzades per l'Estació Nàutica l'Estartit - Illes Medes. La primera "Tastets de mar - La Clova" i la segona "La poma a la cuina". A partir dels elements principals de les dues campanyes, generem una imatge impactant a través del propi element amb la intenció que aquest treballi com a icone de la campanya i que sigui molt potent visualment. Tots dos reforçats amb un slògan que ajuda a la interpretació: la poma amb un petit retoc en forma de cor per representar el batec i la clova a través del cargol de mar sent la remor del Mediterrani.
X
Seguritec
Flyer per a campanya publicitària
Client: Seguritec
Any: 2015
X
Marató d’Arganda del Rey
La via verda d'asfalt vermell
Client: Diversport
Any: 2014
Diversport és qui organitza la marató i ens fa l'encàrrec del cartell publicitari. La imatge buscada pretén impactar amb dos únics elements que sintetitzen la idea general. Un cordó s'entrelliga penetrant dins l'asfalt d'aquesta via tot contenint una esquerda. L'eslogan, també molt concret, "La via verde de asfalto rojo" dóna suport a la imatge.
X
Cuina de l’arròs de Pals
Imatge gràfica de la campanya
Client: Ajuntament de Pals
Any: 2015
X
Jor. Gastronòmiques La Clova
Imatge gràfica de dues campanyes
Client: Estació Nàutica l'Estartit Illes Medes
Any: 2015
Imatge gràfica de dues Jornades Gastronòmiques diferents però que són paral·leles. Totes dues gestionades i organitzades per l’Estació Nàutica l’Estartit – Illes Medes. La primera “Tastets de mar – La Clova” i la segona “La poma a la cuina”. A partir dels elements principals de les dues campanyes, generem una imatge impactant a través del propi element amb la intenció que aquest treballi com a icone de la campanya i que sigui molt potent visualment. Tots dos reforçats amb un slògan que ajuda a la interpretació: la poma amb un petit retoc en forma de cor per representar el batec i la clova a través del cargol de mar sent la remor del Mediterrani.
X
La Cocollona
Night Run Girona
Client: Diversport
Any: 2012
L'encàrrec ens arriba de la ma de Diversport: crear la imatge per a la cursa nocturna "La Cocollona". La idea del nostre cartell és potenciar el naming de l'esdeveniment i buscar, a través de la sabatilla esportiva, la referència a l'ésser fantàstic i de llegenda de Girona, amb cos de cocodril i ales de papallona. La posada en escena, jugant amb clarobscurs, destaca l'element principal i aporta el concepte de nocturnitat.
X
Suquet de Peix
Jornades gastronómiques a l'Escala
Client: Ajuntament de l'Escala
Any: 2010
L'Ajuntament de l'Escala ens fa l'encàrrec de la campanya d'aquestes jornades gastronòmiques. La nostra idea es centra en crear un disseny elegant, amb el negre com a color corporatiu. Davant la gran varietat de peixos que es poden utilitzar per fer el suquet n'extraiem un que sol ésser comú per als diferents restauradors: la rascassa. Aquest, doncs, el presentem com a símbol de les jornades.
X
Vidrenka Kames
Run VS BTT
Client: Diversport
Any: 2013
Diversport ens encarrega la imatge d'aquesta duatló celebrada a Vidreres i amb un naming original: Vidrenka Kames. La nostra idea és crear una imatge que visualment transmeti duresa i conceptualment busquem el simbol "I love" amb els dos elements principals.
X
dbut
Concurs de joves intèrprets
Client: Joventuts Musicals de Girona
Any: 2013
Joventuts Musicals de Girona organitza un concurs per a joves intèrprets de les comarques gironines obert a tres estils musicals: arrel, jazz i clàssica. L'objectiu és donar un impuls a joves músics. Aquest encàrrec ens porta, de nou, a jugar amb simbolismes que expliquen de manera metafórica l'objectiu del concurs: impulsar els joves a sortir de l'ou en aquests tres estils musicals. El nom del concurs el resolem amb llenguatge utilitzat per simplificar en un SMS: "dbut".
X
Festa Major de l’Escala
Una festa molt salada
Client: Ajuntament de l'Escala
Any: 2012
L'Ajuntament de l'Escala ens fa l'encàrrec del cartell. La idea executada pretén ser concreta i directe: un saler que escampa confeti. El caràcter general del disseny és net, lluminós i amb les notes de color que aporta el confeti. L'eslogan: "Una festa molt salada" i "Posa-hi la teva sal i disfruta" acompanya el disseny i fa referència directe al municipi de l'Escala, molt vinculat a aquest producte.
X
1a Cursa de la Dona
Cursa solidaria
Client: Esports Parra Girona
Any: 2014
Diversport ens fa aquest encàrrec: el cartell de la cursa solidària amb les dones afectades de càncer de mama. Per tant, l'enfoc del projecte ha estat per dotar-lo 100% de feminitat. Hem creat el símbol de la dona composant sabates esportives i ho hem cromatitzat amb caràcter femení.
X
La Medieval
Half Marathon
Client: Diversport
Any: 2014
La realitat de Castelló d'Empúries com a vila medieval dóna nom a aquesta "half matathon". El nostre objectiu ha estat cridar l'atenció i aportar una nota d'humor conjugant els dos elements que necessitem explicar: medieval + marató. Gràficament hem volgut crear el contrast de la foscor i duresa medieval d'una armadura i la lluminositat i modernitat d'alguns elements del running com les ulleres.
X
Triathló Trail
Medes Montgrí
Client: Ajuntament de Torroella de Montgrí
Any: 2009
L'Ajuntament de Torroella de Montgrí ens fa l'encàrrec del cartell per aquesta triathló. La nostra idea ha estat buscar la originalitat mostrant un únic peu, com a part del cos implicada activament en les tres proves, dividit en tres fragments per il·lustrar cadascuna. Aquest projecte va suposar una Selecció Anuaria (Premis del disseny gràfic Espanyol) en la categoria de cartells.
X
Pals i la Cuina de l’Arròs
XX Promoció gastronòmica
Client: Ajuntament de Pals
Any: 2013
L'Ajuntament de Pals ens encarrega la imatge per commemorar el 20è aniversari d'aquestes jornades gastronòmiques. Volem donar el protagonisme al temps i ho representem amb un gran rellotge de sorra ple d'arros. El pas del temps i l'èxit del producte tan valuós de Pals ha consolidat, any rera any, aquesta campanya gastronòmica.
X
El Rodonell de Corçà
III Mitja Marató
Client: Diversport
Any: 2015
Diversport és qui encarrega la imatge per la mitja marató de Corçà. Ens posen en situació advertin de la duresa. Ens posem a treballar entorn al concepte de l'energia com a element vital per dur a terme la prova. Així és com arribem a l'acudit gràfic d'uns cordons simulant pasta enrotllada a una forquilla. Com en daltres ocasions, busquem la imatge concreta i desconcertant i que aporti sentit de l'humor.
X
Jordiaydil
Invitació de casament
Client: Jordi i Aydil
Any: 2009
En Jordi i l'Aydil es casaven, reunien dues famílies separades per les distàncies geogràfiques, una família catalana i una família veneçolana... o una o l'altre havia de desplaçar-se... una vegada decidit que el casament es faria a Catalunya calia traslladar a tota la família de la núvia, com? Quina millor manera de fer una invitació de casament en forma de targeta d'embarcament amb el joc gràfic d'una coneguda companyia aèria. Cadascuna personalitzada, cadascuna amb la seva targeta d'embarcament... tot un èxit.
X
La Subbética Cordobesa
¡Sudor con sabor a aceite!
Client: Diversport
Any: 2014
La Subbética Cordobesa és una marató que té lloc a la via verda d'aquesta serralada. Diversport organitza l'esdeveniment. Fonts properes al territori on té lloc la prova ens informen de la importancia tan paissatgística com comercial que té el món de l'olivera i l'oli en aquest territori. Aleshores l'encàrrec demana que ens centrem en aquest element.
X
Ojos Negros
Marató Vies Verdes
Client: Diversport
Any: 2014
Diversport ens fa l'encàrrec del cartell. Davant un nom tan suggerent com té la prova apostem per crear un joc gràfic que de manera senzilla evoqui el naming. Unes sabates esportives estratègicament colocades i enquadrades simulen uns ulls en la foscor. Com sempre, intentem trobar el millor resultat partint dels elements mínims i imprescindibles.
X
Festes de Primavera
Unes festes úniques
Client: Grup de Festes de Primavera
Any: 2011
L'any 2011 vam tenir l'honor de fer el cartell de les 49enes Festes de Primavera de Palafrugell. Ens interessava treballar, perquè així ho sentim, amb el caràcter únic d'aquestes festes. D'aquí neix la imatge d'un codi de barres com a concepte d'exclusivitat. Per ajudar a la bellesa del cartell hi vam aplicar una tinta metalitzada al color del cel.
X
Marató d’Empúries
Una marató amb sabor històric
Client: Ajuntament de l'Escala
Any: 2010
L'Ajuntament de l'Escala és qui ens fa l'encàrrec. La nostra idea per el cartell ha estat buscar una imatge d'impacte, simple i explicativa de la particularitat d'aquesta marató i el seu entorn. Hem realitzat sessió fotogràfica per obtenir un mateix punt de vista de les dues sabates a fusionar digitalment. El resultat final és la unió de la història del territori amb l'actualitat a través d'un element, de la sandàlia romana al calçat de running.
X
Colera Xtrem
No hi vinguis just de forces!
Client: Diversport
Any: 2014
Diversport ens fa l'encàrrec de la imatge. La premisa per a l'el·laboració de la idea és la duresa que caracteritza la prova de muntanya. El seu nom també ho adverteix: xtrem! Per al procés busquem un missatge d'advertència per reptar als corredors: "No hi vinguis just de forces!" I per a la imatge, unes pinces de bateria de cotxe, que aporten poesia visual homorística, aplicades a les sabates esportives.
X
972 30 87 90606 23 44 24
info@dmesfont.cat
C/ dels Valls, 25 1er-2a 17200 Palafrugell (Girona)